Nou Patufet Escola Cooperativa al Cor de Gràcia

Escola Cooperativa al Cor de Gràcia. Què volem i com ho fem. El relat del Nou Patufet. Amor, Estima, Passió. Lescola en acció. Federació de Cooperatives dEnsenyament. Xarxes per al canvi. ILEC Pla dimpuls a la lectura. Així va néixer el Nou Patufet. Tanquem el nostre primer curs i som aquí. El perídode dadaptació. Un dia a P3. Lequip dInfantil. Altres projectes i activitats. ILEC Pla dimpuls a la lectura. Lequip de Primària. Llums Càmera. Acció! 8211; Projecte 1r ESO. Lequip dESO. Visites p.

OVERVIEW

The website escolapatufet.cat presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have crawled zero pages within the web site escolapatufet.cat and found one hundred and thirty-five websites referring to escolapatufet.cat. We were able to precure three social network sites enjoyed by escolapatufet.cat.

ESCOLAPATUFET.CAT TRAFFIC

The website escolapatufet.cat is seeing varying quantities of traffic until the end of the year.
Traffic for escolapatufet.cat

Traffic ranking (by month) for escolapatufet.cat

Traffic ranking by day of the week for escolapatufet.cat

LINKS TO ESCOLAPATUFET.CAT

3r ESO 2011-2012

Diumenge, 1 de juliol de 2012. Tanco la meva llibreta de qualificacions. Amb tapes grogues; ara tocarà passar-ho tot a ordinador i penjar-ho en un espai que diuen.

El blog dels vaixells

Divendres, 22 de juny de 2012. Com passa el temps, a vegades ben bé sembla que ens robin els minuts, els segons, les hores, els dies. però això diuen que és un bon, senyal ja que vol dir que tot va bé. i és cert, el nostre viatge ha estat un viatge tranquil, un viatge de bons i grans moments, un viatge que ens ha permès fer-nos una mica més grans i descobrir moltíssimes coses. PETONETS DE TOTS COLORS! El blog dels vaixells.

El blog de 2n dESO

Dissabte, 16 de maig de 2015. Madrid 5è i últim dia. Anem al Retiro, el parc és una meravella. Després a dinar i aprofitant que la Final Four.

Bitàcola 2n dESO

Aquí us deixo algunes fotos que vam fer durant les sortides del trimestre passat. Quins models! Al Passeig del Born. Aquí hi vivia el Picasso? I aquí va estudiar? Publicado por María López. Els de 5è ens visiten.

El blog de 1r dESO

Divendres, 19 de juny de 2015.

El Blog de 3r dESO

Dijous, 5 de març de 2015. Dijous, 19 de febrer de 2015. O aprenem tots o no aprèn ningú.

WHAT DOES ESCOLAPATUFET.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolapatufet.cat Mobile Screenshot of escolapatufet.cat Tablet Screenshot of escolapatufet.cat

ESCOLAPATUFET.CAT SERVER

I revealed that a lone page on escolapatufet.cat took three thousand one hundred and fifty-three milliseconds to download. Our web crawlers could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
213.149.231.5

We identified that escolapatufet.cat is operating the Microsoft-IIS/8.5 server.

Nou Patufet Escola Cooperativa al Cor de Gràcia

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website had the following on the homepage, "Escola Cooperativa al Cor de Gràcia." I analyzed that the web site said " Què volem i com ho fem." They also stated " El relat del Nou Patufet. Amor, Estima, Passió. ILEC Pla dimpuls a la lectura. Així va néixer el Nou Patufet. Tanquem el nostre primer curs i som aquí. ILEC Pla dimpuls a la lectura. Acció! 8211; Projecte 1r ESO."

SEE OTHER BUSINESSES

Escola Patufet

No hi ha esdeveniments pròxims. Encarnació, 22 i 23.

escolapau.org

To purchase, call Afternic. com at 1 781-373-6847 or 855-201-2286. Click here for more details.

E.E.PROFESSOR JOSÉ DE PAULA FRANÇA

Sábado, 11 de outubro de 2008. EE PROF JOSÉ DE PAULA FRANÇA. A escola Paula França é a única estadual em Queluz. Esse ano completou 50 anos de história. Localiza-se na Ladeira Manoel Rodrigues, 132. O quadro docente é constituído, em sua maioria, por professores efetivos.

E.E.E.F.M PAULINO DE BRITO

Quinta-feira, 23 de outubro de 2014. Apesar de ainda não estarmos com a estrutura adequada a nível físico e tecnológico em nossa escola, o blog voltará já com as novidades de tudo o que vem ocorrendo em nosso dia-a-dia com postagens diárias, alimentadas pelo 3 professores do laboratório de informática nos turnos da manhã, tarde e noite! Postado por E.